shopping!

Dagens shopping var i sällskap av Naddi, en av mina absolut närmaste vänner och som jag känt sedan fjärde klass. Det blir en väldans massa år, o vi har haft väldigt kul genom åren. Idag var vi o gjorde lite fynd inne i stan. Jag köpte 6 svarta soppskålar o en svart sockströare som present till mitt o älsklingens blivande hem! Sjukt snygga, bilder kommer senare. Sen hittade jag även en jättefin grå kjol från gina, och en grå och en vit kofta. Enkla men supersnygga! Samt en annan liten sak som jag inte kan berätta nu, men det kommer upp senare... ;)

nu måste jag äta lite middag innan jag ska iväg o träffa älsklingen<3

Tack naddi för en riktigt rolig dag! Det piggade verkligen upp i höstmörkret, du piggar upp :)<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Angelica

Jag ska tatuera mig hos min bror, i midjan :)

Anonym

aah visst är den bra!

ses imoorn pusss