shoppingtime!

Ändrade planer, mamma håller på för fullt i köket, så jag fick inte plats. Så istället ska jag in till stan o shoppa! Nu när jag fått lön o allt så gäller det ju att passa på. Samt nu när det är löningshelg lär jag ju vara helt ensam, så det ska bli skönt med lugn o stilla shopping ensam. Ska köpa Svenska Hjärtan 4 o hårfärg åt mamma. Till mig själv ska jag göra lite fynd på filmrean, helst lite undies och några fina saker från Gina Tricot. Dom verkar ha sjukt mycket fina saker i höst, så det ser jag fram emot!
Ska även köpa en liten present till en viss person, mer kan jag inte säga. Jag vet bara att det kommer bli sjukt uppskattat. Så pass väll känner jag henom, jag behöver inte ens hoppas att det blir bra, jag vet att det kommer bli det. Det mina vänner, det är kärlek det<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer