sötparet i mitt hjärta<3

Nu har jag ätit skitgod middag som Sparveln lagat, sjukt gott! Känns väldigt lyxigt att komma hem till sötisarna, har haft en helt förjävlig/asbra dag på jobbet, huvudet är fullt med potismos och sen få middagen färdiglagad och klar när man kommer fram! Riktig vardagslyx! Tack tack för spännande historier och god mat :)

Finns inget sötare par än detta! Min egen lilla mini-familj! Sanna uppskattade presenten väldigt mycket, känns väldigt bra att ge en present som uppskattas så pass mycket! :) Även om det blev lite disksussioner angående hur mycket jag får veta om deras intima och icke-intima relationer så är det alltid lika spännande att få höra allt nytt som sker! :)

Ni ligger och kommer för ett väldigt bra tag framöver ligga överst på min topplista över sötaste paren någonsin!<3

nu ska jag ta och mysa med tjejerna<3 just nu planerar vi om vad som ska ske i framtiden. Jag röstar för Bingolotto!

C - Ja, men det är ju skitkul med Bingolotta! När man får Dutta sådär!!
S - Ja, men det spelar dom ju i Fucking Åmål! Då kan det ju inte vara så ute!!
J - Ja, för den filmen är ju ny!

hahaha!!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer