till älskling<3

Tack för att du får mig att må såhär bra, trodde inte jag kunde känna så som jag gör för någon, och vara så pass lycklig som jag är med dig! Varje dag tillsammans med dig är bäst, och då menar jag verkligen bäst. Du är och kommer förbli nummer 1 för mig. Ingen kommer någonsin kunna ta platsen du har i mitt liv och framförallt i mitt hjärta, din plats förevigt.
Jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på allt underbart vi gjort, och alla underbara saker som ligger framför oss, alla tankar, funderingar och planer på hur vår framtid ser ut ihop gör mig så varm och lycklig! Du är det absoluta bästa som någonsin hänt mig<3 Inget ska någonsin få komma imellan oss två,
det är du och jag, vi<3



Jag älskar dig mest<3
12 kommentarer
Stephanie Ampel

söt=)

caro

tack tack :)

Stephanie Ampel

tack =D ja tyvärr i februari hehe..

Filiiiii

awww, min hand förresten? :P

caro

hihi :)

haha japp, det är din hand!

Förlåt :S men du blev lite bortklippt på bilden! =/

Filiiiiiiii

hehe inge problem :), man hade ju blivit lite förvirrad annars :S :P

caro

hahaha det var det jag tänkte, så det var därför du blev bortklippt :)

allt bra med dig?!

Anonym

mm bra tänkt :)

ja de är bara bra med mig :), hur e de själv?

har inte sett dig på msn på ett tag, är du bara aldrig inne eller har du blockat mig? :(

Filiiiiiiii

/\

||

caro

:)

det är bra, trött bara=/

nejdå, jag är bara aldrig inne längre, hinner inte det! men jag kanske kikar in någon dag :)

Filiiiiiiii

okej :), verkar som du har fullt upp :P

är det siljan som tar upp all din tid? :D

caro

Haha ja det kan man nog säga! :D <3

att jag jobbar som ett as! eller jobbade, sa upp mig igår! :D