tillskott till min flytta-hemifrån-samling!

Götgatan har fått en ny butik, Iittala har nu en egen butik som är proppfylld med i princip hela min önskelista till Tomten! Meningen var att jag bara skulle gå in i butiken och kika lite, men vips så stod jag framför kassan och betalade! Det blev en helt underbar glasskål i genomskinligt glas! Den första i samlingen! Den serien är så otroligt fin och man blir glad av att titta på den! + att jag garanterat kommer ha den finaste godiskålen i min åldersgrupp! + att jag blev lite extra glad när hon frågade om jag ville ha den inslagen! Alltid lika roande att köpa presenter till sig själv, det blir extra kul att packa upp en present när man vet vad det är i, och att man redan innan vet att man kommer tycka om den! :)



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
ellisellen

vi kan vara tanter ihop! jag har en mörkblå! :D

caro

Jaa! :) visst är dom snygga?! :D jag valde faktiskt mellan en vit och en blå, får bli den blåa nästa gång... :)



love<3