tisdag.

Hela morgonen har jag o älsklingen legat i sängen o myst, pratat o haft det underbart. Nu har jag endorfiner så det räcker i veckor framöver, o det är lovely! Snart ska jag äntligen få i mig frukost, är så hungrig att jag snart svimmar. Har ett stort sug av oboy, igår blev det fyra glas, så får se hur många det blir idag! :)
Sen ska jag in o möta HT, har helt glömt bort att vi skulle äta lunch! Så´min plan är att möta upp dom shoppa lite. Har saknat mina tjejer! Dom är några som piggar upp en död söndag eller en trist onsdag, kärlek<3

Resten av dagen ska jag fixa massa grejer inför ikväll, jag ska baka en kladdkaka + något till! Sen är det ju min intervju ikväll, börjar bli lite nervös, men jag är mest taggad! Jag bara känner på mig att det kommer gå bra! Har den känslan i magen.
Kvällens höjdpunkt sker hemma hos Natti där vi ska ha myskväll med pizza till middag, singstar, guitarhero o massa mys. Ska ta med kakorna då vi ska passa på att fira Naddi lite i efterskott! Det ska bli så mysigt o perfekt för en tisdag. Jag har nästan lyckats övertyga älsklingen om att han ska med också, han har lite lätt panik inför singstar, men det löser sig! Jag är fullkomligt överlycklig över att mina darlings funkar bra ihop med min älskling! Att människan jag älskar mest funkar bra med människorna som har den centrala delen i mitt hjärta fungerar, helt oslagbart!<3

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Anonym

hahahahah hur kunde du glömma att vi skulle äta lukch? när du frågade mig igår på sms när vi skulle ses, ja svarade 12. :-)