utan kontakt!

Viktigt meddelande till i princip alla i min närhet, jag har ingen mobil! Eller jag har en, el två, men inget fungerande simkort, mongona som sålde mobilen glömde att nämna den lilla detaljen att jag får mitt nya simkort hemskickat till mig någon gång under nästa vecka! :O vilket innebär att jag lär ju få mitt om typ två veckor med tanke på all adresser hit och dit! =/
Så jag är helt avskuren från omvärlden! Hitills har inte paniken slagit till, men jag väntar bara på stunden den gör det.

Ellen, jag kommer direkt till ditt jobb när du slutar vid 18.30 imorrn kväll, så går vi o fikar<3
Älskling, jag möter dig vid aba imorrn efter ditt jobb, så vänta på mig vid tuben<3
Lillasyster, jag kommer ut till ditt jobb vid lunch på söndag, jag får se till att hitta<3

Resten av omvärlden, jag är okontaktbar ett tag framöver, så ni får nå mig via bloggen, facean, mailen el hemtelefonen.



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
SANNA

ja har försökt att ringa dej jättemkt!! haha

men det är ica maxi botkyrka du ska till, det är lätt att hitta:D

saknar dej!!!PUSS!!

Det var jättefint inlägg du skrev om mej:D!!!!!!!!<3<3<3<3<3<

asså den där låten äger!!!

caro

Haha men den är helt väck! men jag väntar så gärna på att komma tillbaka till omvärlden! =/

men jag hittar nog, det är väll bara att fråga! :)

hahah ja det gör den, den kör vi på nästa fest!! ;D ahhaha<3 så kör vi lite allsång! :D



saknar dig med lillasyster!!<3 älskar dig!!