Vad är jag i dryckesform?

Åkte direkt hem till syrran efter jobbet. Köpte en stor kopp choklad i gullmars, och han i kassan var ganska rolig! Först såg han ganska förvånad ut när jag beställde, och jag började genast undra om jag kanske inte såg ut att vara den sorten som beställer varm choklad?! Det kanske mest är små barn och gamla tanter som väljer det?! Haha!
Fast iofs han kanske trodde att jag var någon häftig vuxen människa som dricker espresso! Haha oj oj vad fel han hade!

Mjaa, jag är nog mer en varm choklad framför en liten minikopp-espresso!

ps. glömde nämna att när han frågade om jag ville ha extra mars-mallows och vispgrädde, så kände jag själv hur hela jag sken upp som en liten sol och pep fram ett ja tack!!
hahaha!


puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Ida

Jag är en latte i så fall;)

SANNA

jag tycker du är en sex on the beach i dryckesform!!!:D

caro

Hahahha! Det har du iofs rätt i! :D

du är en liten "Malibu con orangejuice, fast med fanta"!! hahahaha!! Eller en Baileys con leche! Den drinken är mest du! :D <3