världens snällaste dotter!

Det är exakt vad jag är idag. Dagen började med att jag försökte väcka älsklingen så att vi slapp stressa, misslyckades dock. Följde honom till jobbet där jag mötte Pippi, Nattis mamma. Hennes kommentar: Jaha, Caro, så du har gjort en liten bortamatch du?! ;) Vad heter han? -Hahaha, det var dagens roligaste kommentar!
Därefter köpte jag en latte till min kära mor som överraskning o en stor kopp choklad till mig från Waynes Coffee! Mycket uppskattat gest på en lördagmorgon :) Sen ville min mor "handla lite småsaker", o ha med mig som sällskap. Tjena, lite småsaker, det var som att handla julmat, dvs halva butiken! Men som den snälla dotter jag är idag, gnällde jag bara ytterst lite!

Nu ska jag vara ännu snällare o laga hallonsylt och Pannacotta till ikväll. Pannacottan ska serveras med en sås gjord på varma lätt sockrade hallon. En av mina stora favoriter! Recept kommer senare.

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer