Veckans to-do 41.

Denna vecka ser ut att bli ungefär lika fullspäckad som vanligt, hoppas jag överlever! Försöker att inte ha så mycket att göra efter jobbet, men om det blir som jag vill så lär ju hela situationen förändras inom en kort framtid! Så kanske jag slipper däcka klockan 8 på varje filmkväll med tjejerna, ta en promenad på stan utan att kubba fram el umgås med älsklingen utan att vara gnällig och vilja knoppa in klockan 9! Men veckans to-do:

[ ] Träffa älsklingen och plugga körteori
[ X ] Middag med pappa
[X] Ha två möten
[ X ] Läsa ut Åse och börja på GG 10
[ ] Fira en viss människa (iofs chansen är ju inte stor att hon läser här, men för säkerhets skull så blir det hemligt ;) )
[ ] Fira min lilla pappa ute på landet
[ ] Plocka svamp med syrran ute i skogen!
[ ] Träffa tjejerna!
[ ] Göra klart en massa planer, som för tillfället är hemliga för allmänheten!
[X] Ta tag i vissa saker och gå vidare!
[ ] Idol-maila Katerina Janouch o Denise Rudberg!!
[ ] Vara så mycket jag hinner med älskling<3
[X] Middag ute på Tyresö med syster
[X] Köpa ny mobil
[X] Planera en viss sak med en viss person :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer