Veckans to-do 42:

Ja, veckans planering kommer efter att veckan har börjat. Men så blir det lätt när man umgås med älsklingen tre dagar i rad utan internet. Här kommer iaf veckans to-do:

[ X ] Dagligen söka jobb på ams
[ X ] Maila gamla chefen
[ ] Läsa ikapp bland mina tidningar!
[ X ] Filmkväll med älskling o sötisarna<3
[ X ] Laga mat o paj till torsdag
[ ] Fika med HT<3
[ X ] Söka jobb längs götgatan del 1
[ ] Söka jobb längs götgatan del 2
[ X ] Få mitt simkort till nya mobilen!
[ ] Fira älsklingens namnsdag
[ X ] Gå på brorsdotterns dop :)
[ ] Börja med mina morgonpromenader igen
[ ] Söka jobb med Lillasyster
[ X ] Läsa ut GG 11 och börja på sista delen!
[ X ] Jobba två dagar!
[ ] Hämta mina betyg på THG
[ X ] Umgås så mycket jag kan med älsklingen<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer