Veckans to-do 43:

Veckan har bara flugit förbi, och det är redan dags för att göra en ny lista inför nästa vecka!

[ ] Dagligen söka lämpliga jobb på ams.
[ ] Fira min prinsessa som fyller 19 imorrn!<3
[ X ] Uppdatera min Ikea-sida
[ ] Köpa midnattsblått nagellack
[ ] Baka rosa cupcakes med älsklingen<3
[ X ] Träffa min älskade prinsessa!
[ X ] Börja med mina morgonpromenader!
[ X ] Ringa min gamla chef för nya uppdrag
[ X ] Boka tid för arbetsintervju hos intresserat företag!
[ X ] Läsa ut GG och börja på en mer seriös bok
[ ] Planera två stora fester
[ X ] Bo hos Lillasyster mån-ons med tjejerna<3
X ] Träffa älsklingen massa<3
[ ] Baka hallongrottor
[ X ] Göra egen hallonsylt
[ X ] Påbörja mitt godislöfte som gäller på vardagarna!
[ X ] Jobba hos pappa en dag!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
jennifer

hej caro!



du har varit med i en tävling på min blogg om halsband från puss.se och du har blivit vinnare till ett av dem!

du får gärna maila mig din adress så att jag kan skicka det.

kram och grattis!

Sofia

Sv: Haha, min lillebror har fått det mesta... Han är en riktig liten godisgris :P

Kram