work work work

Jag ska på intervju ikväll! Jag ringde upp henne, o hon var mitt uppe i en massa intervjuer, så jag blev kallad på en idag 17.45! Är lite nervös, men det går nog bra. Saken är ju den att jag inte ens vet vad för slags tjänst intervjun gäller för. Men det där löser sig nog, jag tar det som det kommer! + att gubben ringde nyss, o jag får jobba imorgon! Jag ska roa mig med att sätta fast något skydd på skorstenar, vilket förmodligen kommer innebära höga höjder... Men jag får ju gratis och god lunch, så man får se det positiva i det hela!
Ett annat jobb ringde jag på idag, men där var det inget svar, så jag lämnade ett lång och tydligt meddelande på hans telefonsvarare och hoppas på det bästa!

Nu ska jag se Mamma Mia med mamma o måla naglarna. Mitt liv är så fyllt med aktiviteter för tillfället!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer