workout i sängen!

Jag har sån jävla träningsvärk, i hela kroppen. Det spänner i både benen, främst i låren o i armarna. Jag o älsklingen har äntligen hittat en träningsform som passar oss båda, där vi inte kan bli arga o bara njuter av varandra. Vi har tidigare försökt tennis, men det slutade bara med att vi bråkade. Vi har pratat om simmning, jag vill stavgång o boxning. Men äntligen, det ultimata sättet, Sex såklart!
Natti sa tidigare idag att vi var "det mest sexuella paret" hon känner! Hahaha, ja vad svarar man på det? Förmodligen så har hon rätt! Inte för att jag har någon statistik över hur ofta andra par gör det i veckan, men vad vet jag, 3 gr/dag kanske är lite i överkant?! ;)
Sex är det ultimata! Det finns ju verkligen inget sätt som är bättre vad det gäller träning! Man tränar en jävla massa muskler, man lära känna varandra, kommer varandra närmare, mår bättre, blir piggare o friskare. Jag kan göra en lång lista med saker som sex gör med era kroppar!

Så istället för att sega framför en tråkig film, hångla upp din sötnos och ni är igång! ;) Njut och få din sötnos att njuta ännu mer!

Om någon i min närhet vill ha råd eller låna böcker så säg till, jag har allt! För er som inte gör det, så kommer det komma en massa bra tips redan imorgon! Men nu ska jag umgås med min älskling! ;)<3


ps. min älskling är bäst, o jag älskar honom så mycket<3 o han är väldigt söt i sina lila bb-kallingar<3

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

NEJ! To much info för mig!!!

Naddi

Haha, Sophia, du är lite för söt!

Angelica

Skönt :)

På den gyllene cirkeln, 1 april och du är så jävla välkommen! :D



pusspuss