as time goes by...

Tiden bara flyger förbi och nu är det snart lunch! Förmiddagen har gått bra, jag har fått iväg många infomail till förhoppningsvis blivande kunder och ett jättelångt mail med all info jag har, hon var intresserad och skulle diskutera det med chefen! Så det känns skitbra! Äntligen får man lite flyt! Men det där med tävlingen, njaa. Den slutar om 2min o hitills har inget haft någon framgång! Jaja, det kommer ju fler tävlingar!

Längtar tills jag slutar, ska träffa Ernst och byta tillbaka våra jackor som vi råkade blanda ihop i lördags kväll haha! :) Sånt som händer när man har nästan likadana jackor antar jag!

Nu är det lunch som gäller! Sen kör vi på hårt arbete! :) typ iaf!

saknar dig Jennie, längtar så sjukt mycket tills du kommer hem!<3

puss puss//en lycklig och hungrig caro
0 kommentarer