återigen, nudister.

Jag har verkligen gått och tänkt på detta fenomen sedan gårkvällen. Och jag kommer ingenstans med mina tankar, eller det är snarare så att det är en massa saker som jag inte förstår.
Att det är skönt att vara naken, det kan man förstå att dom tycker. Men att liksom vara det hela tiden, blir inte det lite tråkigt i längden?
+ är det inte väldigt ohygieniskt att hela tiden gå runt naken, man lär ju råka gnida sig mot i princip allt och alla i sitt hem, eller vart man nu är. Så hur mysigt blir det då att sen ta i dessa naken-gnidna saker?!

Sen återigen undrar jag över deras sexliv! Nakenhet är ju något som just förknippas med just den typen av aktivitet. Så hur spännande och nyskapande kan det bli på en skala? Och hur gör dom för att variera sig? När människor som inte är nudister känner att sexlivet börjar bli lite torftigt eller vill pigga upp det lite, är ju det vanligaste att man just tar på sig någon form av utstyrsel eller klär ut sig! Man köper ett raffsett och sen är sexlivet kirrat för de kommande 6 månaderna! Men hur gör man när ens vardag går ut på att man just inte bär kläder?!

Jag är fullkomligt allvarlig med mina funderingar, i min lilla värld så går det inte ihop, eller jag har inte fantasi så att det räcker för att lista ut hur nudister löser dessa problem!

En sista fundering, varför rakar sig alla nudister just runt könen, men låter allt resterande kroppshår vara kvar?!

Om det finns någon, som vet mer om detta ämne så hör gärna av er till mig! För jag vill veta!!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer