caro<3katerina=sant!

Ja, jag vill inte på något sätt skryta, eller framhäva mig själv! Men det är svårt när man är så fruktansvärt bäst som jag är!! Nummer 1, JAG HAR SÅLT!!! Min älskade Owe ringde mig på lunchen och berättade denna underbara nyhet!! :D Det kallar jag snyggt att sälja fastän man inte ens är på plats! :D hahaha! Så tack så jättemycket stumpan!

Nummer 2 , jag träffade my favorite in the world/Gud - Katerina Janouch! Och hon kom ihåg mig och vi stod o pratade ett tag, fick hennes nya bok och hon signerade den! Sa att det var kul att ses och att jag gärna skulle komma förbi senare så att vi kunde prata!! :D Jag var nästan gråtfärdig av lycka!! :D haha shit va kul!

Sen har jag även träffat och pratat med Martina Haag, Denise Rudberg och Sören och Anders!! Jag älskar dessa fem personer så mycket, mina gudar på olika sätt vad det gäller att skriva!<3 så nu vet alla hur mycket jag älskar dom! :D
Aaah jag är så lycklig! Och snart ska jag iväg till mattorget och träffa Leila! Jag har redan boken o nu ska jag köpa dvdn! :D + att jag träffade Tasso Stafilidis, en av världens bästa och mysigaste bögar! Vi stod o pratade ett tag och jag berättade hur mycket jag beundrade honom och hur viktigt hans arbete är! Kommer komma ett inlägg sen om mitt förakt för Irans sätt att styra + Sveriges sätt att påverka det. Kommer bli att argt och välskrivet inlägg!

Malin, jag berättade om dig o kirrade en bok åt dig! Hon hälsar så jättemycket åt dig! :D

Ernst, jag ska försöka kirra Guillou åt dig, men först vill ja ha en åt mig själv! :D

Ellen, jag ska försöka kirra några sexiga böcker åt dig, men var mer specifik så kirrar jag det! ;) <3

Älskling, jag saknar dig<3

Nej, nu ska jag iväg o ragga lite mer böcker! :) aahh så mycket böcker jag vill ha och så många människor jag vill träffa! :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer