dag 1 i gbg!

Nu är vi framme på mässan! Och jag är helt lyrisk, flera miljoners miljoner böcker i ett och samma rum, och sen lilla jag!! :D Det är rena himmelriket!
Just nu gör vi det minst glamorösa under mässans gång, byggning av montern! Vilket innebär att vi ska packa upp och sortera alla tusen böcker och sen göra det så snyggt som möjligt! Helst av allt skulle jag vilja göra det själv, bestämma som jag tycker och sen sortera allt enligt mina tankar. Men njaa, det går inte riktigt till så!

Jag ska precis hälla i mig dagens första varma choklad, under mässan är det choklad istället för kaffe! Jag föredrar sockerchock framför nikotinkick, varför vet jag inte. Men det är trevligare och godare med varm choklad än blaskigt kaffe!

Bloggar mer så fort jag får tid! :) ha det så bra i sthlm så länge!<3

ps. ja, jag ska flytta hit till världens underbaraste stad! :D<3 gbg i mitt hjärta<3

puss puss//en lycklig caro
2 kommentarer
josefine

åh det låter ju underbart med alla böcker! varm choklad låter ljuvligt gott istället för kaffe som smakar sump. du vet vilket kaffe ;) det är tråkigt utan dej på jobbet! ha det så himla bra nu gumman!



kram från owe

caro

Hej stumpan!! Jaa, jag önskar att du vore här! Vi kunde vandra omkring tillsammans i himmelriket! :D Mhm, jag vet gott och väl vilket kaffe du menar, och tro mig, vi borde skaffa en sån här maskin på firman! Då skulle jag med glädje ha fikarast! På jobbet är det mer än fråga om överlevnad!



Ha det bra, jag hör av mig och mailar lite till dig när jag kan!



kramar!!