Dag 3 i gbg!

Dagen har precis börjat, och jag har redan köpt 6 böcker! :) Fast en är faktiskt till Owe, stumpan, jag har hitills hittat 3 av dina böcker på listan! :) men jag fortsätter jakten!
Spännande rykten från mässan, en av mina kollegor, är sjukt trevlig! Här snackar vi kontakter, han har tom erbjudit mig böcker! :D Gissa vem som ska dit och ragga gratisböcker innan massa signeringar idag?! :D Jag satsar på både Martina Haags och Katerinas böcker! :D

Gårdagen spenderades på Göteborgs konstmuseeum, jätteintressant verkligen! Ungefär lika roligt som att se Lucia-avsnittet med Bävern 15gr på raken! Helt stört tråkigt o vi hade sämsta guiden, hade kunnat göra det mycket bättre själv! :D

Nu ruttnar min syster o vill att vi går tillbaka, eller går runt o köper mer böcker som jag vill! :) Btw, hon kommer även att gästblogga här under dagen, om vad vet jag inte. Men det var hennes eget intiativ efter några glas vin på middagen! :D hahah så kika in här senare så ska ni få läsa något roligt!

ps. jag intalar mig själv att min mobil tillfälligt dött, då ingen hitills hört av sig för att se om jag lever! Är det ingen förutom jag som är intresserad av litterärt skvaller?!


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
josefine

åh du är världens raraste! tack snälla! hoppas att du får en fantastiskt håkan-kväll. lyllos.



kram gumman!