dag 5 i gbg!

Sista dagen är här, och jag är så trött så att jag håller på att dö! Bara tanken på att jag ska till mitt riktiga jobb imorrn bitti gör mig gråtfärdig, känner verkligen hur mycket sömn jag behöver. Men jag ska ev. träffa älsklingen, så då blir jag lite mer levande igen! Jag saknar ding som satan min lilla pluttis<3

Idag har det inte hänt överdrivet mycket, jag och syrran får slita som djur eftersom vissa människor inte dyker upp och vägrar hålla sig till schemat! Vilket resulterar i att jag får dubbla pass o blir skitlack på allt och alla! Kanske inte bästa tillfället att bli arg när man ska vara snäll o trevlig mot människor, men det är sånt som händer när folk uppträder som as!

Räknade igenom veckans köp hitills, kom upp runt 40! Men då är faktiskt 3 till Owe! :) men resten är till mig! Och eftersom ingen annan hört av sig än så länge förutom owe o malin, så blir det bara till dom som jag kirrar. Men är ni snabba så kanske jag lyckas kirra några.
Jag har själv en lång lång lista kvar som jag ska inhandla nu! :) Fast just nu är jag ine i en stor matkoma! Jag och phia var på 23 vångingen, Heaven, och beställde in deras obscent stora räkmacka! Jag har ätit mig mätt på bokstavligen bara räkor! Så underbart ljuvligt gott! :)

Jennie, jag dör av saknad till dig<3 längtar så sjukt mycket tills vi ses så att det är olidligt! Tjejer, om ni läser det här, vi ska ha L 126-kväll på tisdag, och alla ska vara med!! Vad vi ska hitta på kommer senare, men alla ska med!! Ååhhh vad jag längtar!!!<3


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Anonym

guuuud va jag längtar efter boken! är astaggad att få se på den bara!! du är bäst hjärtat!

looovoe you<3

caro

:D men jag lovar att du kan få den i veckan! Jag ska själv börja läsa den ikväll! :D woho! :D så kan vi diskutera tillsammans o sen maila henne! :D



love<3