feeling like I deserve.

Jadu, gårdagen blev så sjukt lyckad! Länge sen en utgång blev så full av lycka, kärlek, skratt, dans och goda drinkar! Sjukt bra blanding med folk till att börja med, alla riktiga partysessor iaf! ;) Blir en kort sammanfattning, är för trött för bibel just nu! Men det var riktigt bra stämning från början till slut, inga missöden utan allt var bara partyhimmel kvällen lång!
Det började hos Ernst med förning och fixning, drog in till stan och mötte upp pojkarna! Kom in på direkten, tog ett VIP-bås och vi började ta för oss av maten! Då jag ätit lunch vid 12 blev det en jäkla massa mat för min del, men gratis är ju alltid godast! ;D Direkt efter maten började alla hämta ut sina gratisdrinkar och vi mingla runt, glodde på mongon och njöt! Trubadurerna var duktiga, och underhållande i typ 20min, inte över 2h som dom höll på!

Kvällen fortsatte, musiken kom igång på alla dansgolven, drinkarna flödade och alla var glada! Tror jag aldrig varit med om en sådan toppenkväll som det faktiskt blev! Alla var bara glada, lyckliga och stämingen var på topp! Om man bortser från ett misslyckat hälsande, så var kvällen fullkomligt kalas!

Det slutade med att folk droppade av en efter en och jag gick sakta hem barfota runt halv tre! Bilder och en liten sammanställning + massa annat kommer sen!

puss puss//en lycklig men möschlig caro<3
3 kommentarer
Anonym

låter skit kul! :D men varför va allt gratis och varför va ni vip?! :O

hälsa grattis till kristina! :D

puss <3

Jelly

oj det va av mig, Jennie alltså ;)

caro

Hej älskling!<3 jadu, är man lite bättre än alla andra så förtjänas man att behandlas därefter! ;D haha helt ärligt vet jag inte, jag bara gled in på en räkmacka efter att mitt namn hamnat på ngn lista! :D



älskar dig<3