fina minnen på morgonkvisten!

Det är helt sjukt galet kallt ute! Först när jag var ute imorrse och hurtbullade mig, hade jag tom med mössan på! Jag måste sett ut som en jävla alien med alla kläder jag hade på mig, inget som matchade det allra minsta med något annat och allt sticker ut på sitt sätt! Men det var en trevlig promenad iaf.
Fast sen när jag skulle gå till tuben, var det på något sätt ännu kallare! Trodde fan jag skulle falla ihop av denna plötsliga kyla, och då hade jag på mig en tjockt stickad klänning (fick kommentaren på jobbet - fin tröja! men det är en Klänning!) + skinnjacka + mina nya estniska hemstickade vantar! Och jag höll fortfarande på att dö av kyla! Kände mig som en trotsig femåring på väg till dagis, på den mentala nivån hamnade jag på grund av kylan!

Men jag hörde en gammal sommarklassiker från Rhodos - 4 minutes med Madonna och Justin Timberlake! Sjukt många roliga och underbara minnen dök upp i mitt lilla huvud! Mitt klaraste och roligaste minne är Natti i en gul klänning som sjunger den hår låten som en liten duett med mig, jag vet inte varför jag minns just det, men jag vet att vi hade sjukt kul den kvällen!

För att fira detta roliga minne valde jag att ta på mig mina Rhodos-skor, som jag hade typ varje kväll när vi var ute! Det var egentligen Sannas, men till slut fick jag dom! :D Dom är jättefina fortfarande, men jag känner verkligen hur sönderdansande dom är! Men iaf, dessa små skor fick mig att få ännu fler minnen i mitt huvud, det mest klockrena är en av kvällarna när jag stod på ett av podierna och dansade! Livet lekte och allt var hur kul som helst, jag försökte få upp tre tjejer från österrike på podiet för att jag skulle få lite sällskap och för att dom också skulle få leka livet! Men dom vågade inte. Ungefär samtidigt började en snubbe försöka kika under min kjol, vilket självklart gjorde mig skogstokig och jag började skrika som satan på honom! Men han verkade vara efterbliven eftersom han inte slutade, så till slut fick jag nog och började sparka efter hans huvud! Hahaha!
Det hela slutade med att jag blev så arg, verkligen tog i för att kicka till snubben hårt i huvudet och resultatet blir att min sko flyger över halva baren och försvinner ner i folkhavet! HAHAHAH!! :D Ett av den resans absolut roligaste minnen! Det var dessutom en av de rädda tjejerna som fick uppgiften att hämta min försvunna sko! :D Räknar stenhårt med att jag gjorde ett ganska bra intryck på dom! ;)

Detta var lite härliga minnen från en underbar resa med mina älsklingstjejer<3 vi börjar planera nästa sommars resa redan ikväll va?! Jennie, inget är bestämt ännu, jag vill till Italien! Men än så länge spånar vi bara, vi pratar mer när du är hemma! :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer