fördelar med att se ut som 14 fast man är 19....

Jennie, jag tycker vi kan ta och trappa ner på ångesten över att vissa mongon därute tror att vi ser ut som 14! Jag har kommit på något som är sjukt mycket värre, när man ser ut som en jävla 40årig kärring fast man är 19! Då är jag fanimej hellre under byxmyndigsnittet än gammal! :O hahahah!
Håll med mig Jennie, det är fan värre! Sen mås det tilläggas att dom idioter som kallat oss för det, har oftast skett ute på krogen efter ett antal liter öl och klockan passerat 12 sedan länge! Så då räknas det knappt tycker jag! ;)
   Men det är konstigt det är med åldersgissande ute på krogen, antingen är jag knappt 15-16, el så är jag 23?! :O Varför kan ingen någon gång gissa min riktiga ålder?!

P.S. tänker inte nämna högt vem denna 19åriga donna är, som på bilder ser ut som 40! I verkligheten vet jag faktiskt inte, det var som sagt inte allt för ofta som man fick vara med om hennes närvaro.... avslöjar vem wannabe-tanten är på nästa fika, htkväll, shoppingdag! ;)


Sthlms bästaste 19åringar instängda i två 14åriga kroppar....



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Jelly

haha såklart du har rätt caroälskling! :D

jag har faktikst också förlikat mig med verkligheten, och kunde inte gett en bättre motivering än du ;) dessutom är vi så snygga ingen ändå bryr sig om åldern! <3



men jag vill också veta vem som ser ut som 40?!

caro

Jag vet! :D är stolt över att vi kommit fram till det! men absolut, åldern är bara en siffra! ;) så länge vi vet hur gamla vi är, så får världen tycka vad dom vill, vi är fortfarande lika snygg o bäst! ;)<3



haha hon lär ju ändå aldrig läsa min blogg, du vet hon som aldrig var i skolan, i min förra klass!;) hahaha