fredag, ny lista!

Bästa saken som hände i sommar: Rhodosresan + massa andra underbara kvällar med sötisarna<3
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya Hanky Panky
Längd: 1.63½cm
Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt + svart + någon utstickande färg, som röd, rosa el mönster
Byxa eller kjol: Kjol
Senast utlästa bok: Nemi album nr 5/Mannen som älskade Yngve
Mig själv med tre ord: Bäst, Lillasyster, Mongo
Jag tränar: Så ofta jag hinner och orkar! men minst 45min promenix/dag
Jag ville bli när jag var liten: Kock, prinsessa, konditor
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Död men hoppfull! Lycklig som en liten surrande humla :)
Är det nåt du absolut inte äter: Råtta, katt och hund!
Kläder just nu: linne, kjol, strumpisar, ballerina o kofta
Vad sa du senast: "Tack för titten!"
Fisk eller badkruka: Fisk! I rätt temperatur :)
Hur många kuddar sover du med: 6 + Copacabana!
Morgon- eller nattmänniska: Beror helt på omständigheterna!
Sparare eller slösare: Snål slösare
Har du några homosexuella vänner: Jadå! För några, vill vara Faghag!
Tror du på mirakel: Absolut! Fast inte religiösa sådana...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, utan tvekan!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3, två flickor och en pojke!
Bio eller promenad: Biomys är alltid bättre än frisk luft :)
Snarkar du: Absolut inte!
Stjärntecken? Lejon
Största svaghet: Choklad och sötsaker, samt fina saker<3
Det här är jag bra på: Hitta på bra saker för mig o mina sötisar! Förhoppningsvis sprida glädje och kärlek runt omkring mig?!<3
Vad vill du jobba som: Sexolog!
Chips, morötter eller godis: Smågodis<3
Pizza eller hamburgare: Finns inget bättre än dela en Familypizza med Sötnos från Pizzahut<3
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Jag är redan piercad, funtar på en tatuering.
Stökigt eller välstädat (ditt rum): Välordnat kaos!
Anser du att du är stark: Jag är stark om jag vill!
Använder du knark: Bojkottar det!
Kaffe, te eller inget: Latte Vanilj/blåbärste


puss puss//en trött men lycklig caro<3
0 kommentarer