Göteborg dag 2!

Mässan har precis öppnat för fackmänniskor, dvs bibliotikarier, bokhandlar och annat allmänt bokfolk! Så hitills är det fortfarande relativt lungt. Jag har hitills köpt 7 böcker, och spanat ut ca 150 som jag vill ha! Får se hur länge budgeten håller, men som sagt, idag är det ju LÖNING!!
Jag gick runt i några timmar igår och bara spanade på alla underbara ting i mässhallen, men blev dock något besviken över årets bud av sexböcker! Förra året fanns det lite titt som tätt, men i är hittar jag i princip inga! Denna beaktelse oroar mig! =/ Men som tur är har jag ju mitt favvo-förlag (förutom självklart pocketförlaget ;) ) X-Story! Var förbi deras huvudförlag som är Lind&Co alldeles nyss och fråga var alla sexböcker var, skaparen och grundaren är ca 30 år söt och blond, otroligt framgångsrik trots sin låga ålder. + att dom är lite kompisar med mitt förlag, så jag hoppas på lite rabatt! :)

Det visade sig sen att dom har lagt alla sexböcker på ett och samma ställe i år, i en helt ny hall! Gick dit på direkten och kunde peka ut minst 10 jag inte har, och därmed måste ha!! + att det är så sjukt billigt, 3 st för 300! Det är väldigt billigt!

Nej, nu ska jag gå och göra lite nytta, ska bara ta en kopp choklad först! Jag har fortfarande matkoma från gårdagens middag. Owe, du vet hur jag blir när jag får matkoma, hahaha! Exakt så blev jag på en av Göteborgs finaste krogar igår kväll! Men all mat var verkligen så god, jag var nära på att slicka tallriken! Det är verkligen ett stort plus med den här vistelsen, förutom alla böcker - all underbart god mat vi äter!
Jag räknar stenhårt med att mina svarta jeans som jag tyckte hängde en aningens kommer sitt spricknätt kring rumpan och lår när jag kommer hem + minst 5kg! Men det är så värt det!
Igår åt vi pilgrimsmusslor med fänkålsskum med en buljong kokt på oxsvans + pilgrimsmusslor med något annat underbart tillbehör. Till huvudrätt var det marulk med mandelpotatisskum! Sen till efterrätt var det hallonsorbé rullad i torkade hallon med ett kors av sura hallonremmar, tillbehöret bestod av ett skum som smakade hockeypulver! + mellan rätterna fick vi små aptitretare + hur mycket små goda bröd som helst!
Jag blev liksom anfådd av all mat! hahaha! Så sjukt underbart! :D

Nej nu måste jag iväg och representera företaget! Dagen till ära är jag iklädd svart kort klänning med otroligt supersexiga leopardleggings! haha! Men jag är iaf väldigt snygg i håret! :D


puss puss// en lycklig och mätt caro<3
4 kommentarer
ellen

Du måste vara i himmelriket! Å Björn... Å sexböcker! Köp hem en sexig story till mig också!



/någon som saknar dig

josefine

åh, det låter helt fantastiskt! miljontals böcker på ett och samma ställe. de var kvar igår och fixade lite på kontoret, lite nya möbler, mattor, blommor och sådant. fint blir det! OCH DU! det har kommit nya böcker till komtoret! har redan tittat ut flera stycken som jag vill ha/tänker ta :) och det var senaste nytt från sveavägen 47!



kramar från owe

caro

Ja, det är rena himmelriket! :D jag är så lycklig! men shit va kul, hoppas dom pyntar lite på min nya plats! :D



men shit va kul! vi måste se till att ragga till oss några böcker!! :D

caro

elli älskling, gå in på X-Storys hemsida, och kika ut vilka du vill ha! :D jag lovar att ta hem massa ekivoka böcker till dig! ;D <3 saknar dig!<3