Heeeelg!!

Äntligen helg för fan! Den här veckan har gått så jäävla långtsamt! Helt galet! Ändå har jag fyllt nästan varje dag med grejer att göra efter jobbet, för att dagen ska gå fortare. Men det har liksom inte funkat! Men nu är klockan fan slagen, om fem min slutar jag och jag är överlycklig! Ska släcka lampan exakt kl 17.00 och sen springa till tuben, åka ut till sötparet o sen väntar en riktig myskväll!<3 och det blir tacos till middag!! :D är skitglad!

nu måste jag göra de sista grejerna inför måndag, samtalet med chefen var verkligen bra och nu vet jag vad jag ska fokusera på! Känns skitbra!

ps. sen kommer ett väldigt välskrivet inlägg om en sak som går mig så sjukt mycket på nerverna i dagsläget! Bl.a kom det upp igår under min o Ellens fika! Ska bli spännande och se om man får några reaktioner...

puss puss//en fredagslycklig caro<3
0 kommentarer