kontorets äckel...

...jag! Och jag hatar det! Det finns inget värre än att vara sjuk, inte för att jag är så jättesjuk, snarare lite förkyld bara. Men jag har blivit en av dom som sitter och snorar och hostar. Visst försöker jag göra det diskret, men det går inte att undgå faktorn att jag blivit en av de äckliga! En av dom som jag vanligtvis sitter och suckar åt, blänger på och försöker undvika på allmäna platser. Och nu är jag en av dom! Känner mig nästintill pestsmittad!
Men jag måste påpeka, jag är inte så pass äcklig som vissa andra att jag snyter mig öppet inför andra människor, och jag håller för när jag hostar. Lite respekt har jag ändå för mina medmänniskor!

Nu vill jag bli frisk!! Ska trycka i mig massa vitaminer och nyttigheter resten av dagen, sen ikväll ska jag ta ett lugnt bad och vila resten av kvällen! Måste bli pigg och frisk igen!!

puss puss//en lycklig caro<3

4 kommentarer
caro

haha! Snorunge!!!

Vilka jeans har du på dig idag då, må tro?

caro

Haha vad rolig du är syster, du har ju glömt ta bort mitt gamla namn, så nu ser det ju ut som jag kommenterat på mig själv! :O



Snorunge, Pilutta dig vaa!



Ett par av dina! :D

Sophia

Jaha, men hur fan ska jag veta det då... FIS!

caro

Haha inte vet jag?!



ps. du har fortfarande kvar min url ;)