kvällens nöjen!

Är trött i kroppen som en filead sill, klarade av att simma mer än 30min idag! + två yogaställningar! Jag har kunnat många fler som jag brukade köra i gryningen på vår takterass i Spanien varje morgon! Känns skönt att säga vår, egentligen är det  ju Nattis pappa som bor där, men jag räknades nästan som hans dotter också efter alla somrar där, så då kan man ju nästan säga att det är min också! ;) haha! Iaf, jag kommer ihåg en sommar då jag gick upp direkt efter att Aleix gått till dagis, gick upp till taket och tränade yoga i nån timme, åt frukost framför Disneychannel innan jag väckte Natti som fortfarande sov! Det var en riktigt underbar sommar det året! :D

Iaf, är sjukt nöjd över dagens prestationer, kanske inte gick sådär kalasbra på jobbet, men jag har minst 4 kommande affärer innan jul, efter dagens prestationer! Det är iaf bra gjort enligt mig!

Resten av kvällen har jag försökt leka Martin Timell och få igång de nya högtalarna, men det vill fan inte fungera! Jag räknar stenhårt med att älsklingen är mer teknisk än mig och mamma och får igång dom på ett litet kick! :)
+ att jag äntligen kommit igång med tack-korten från studenten! Dom personer som får äran att mottaga ett sådant får även ett julkort, jag har den stora humorn att kombinera dessa två saker! :D ibland är jag för rolig!

Nej, nu ska jag ta en lång dusch, kirra mina naglar, ha ansiktsmask + gama massa hembakad varm hallonpaj och skriva klart resten av korten! Rikigt mysig tisdagskväll framför mig :)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer