kvällens planer!

Ahh är så glad, kvällens planer har precis blivit spikade! Jag kommer räkna minuterna tills jag får springa härifrån! :) Ska först möta upp Sanna i stan, som nu sitter o skriver för glatta livet på en prövning! Håller tummarna stenhårt för dig och är stensäker på att du kommer klara det galant!<3 :)
+ att vi ska möta upp Naddi någonstans, som får äta tidigare idag!! :D wohoo!! Sen ska vi köpa massa god sushi + lite ingredienser till en blåbärspaj vi ska baka till efterrätt! :) Sen ska vi hem till Sanna, äta massa gott och njuta av varandras sällskap! Samt planera en massa massa inför en viss älsklings hemkomst<3 + massa massa annat mys!! Shit vad jag längat!! Perfekta avbrottet mitt i veckan!<3



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Anonym

jag vet caro, du&jag förstår nog varandra rätt bra när det gäller den här delen av livet.. <3

Anonym

ja, jag vet! fan vad det suger att vara vuxen ibland! :(

saknar dig pufflis! <3