livet som vuxen...

... är inte alls lika roligt och spännande som jag hade förväntat mig. Extra dåligt blir det när man befinner sig i någon slags mellanfas. När man var 18 var allt nytt och fräscht och livet lekte! Man fick gå ut för första gången, köpa cigg och folköl!
Men nu, när man är 19. Det enda som skiljer från 18 är att man får beställa en Sotare! Inte för att jag behöver en, men det får jag ju beställa nu när jag är 19!

Jag tycker inte om att ha ett helttidsjobb, eller inte idag iaf. Det är bara för mycket att göra, stressigt och saker som måste göras hela tiden. + att vi måste redovisa en jävla massa grejer tisdag morgon, och det får man inte göra på arbetstiden 8-17, utan det förväntas man göra innan el efter arbetsdagen! + att jag har haft en jävla cp-idiot innan mig, så hela mitt program är helt åt helvete! Fan vad trött jag blir! Kul fredag det kommer bli=/ el måndag, får se vilken dag jag väljer att jobba över! Kul att man iaf får välja dag själv!

dagens bästa: blåbärste från friggs. Ska inhandla ett paket i eftermiddag<3


puss puss// en trött caro<3
2 kommentarer
Nadira

Haha, håller med. Livet som student är inte heller det bästaste :P

caro

Neej, jag vill tillbaka till högstadiet där livet lekte! <3 :)