lyckad eftermiddag!

Mötte upp min kära syster direkt efter jobbet, tog bussen utanför staden och jeansjakten började direkt! Men eftersom vi bor i ett land vars modeskapare verkar fått för sig att alla kvinnliga varelser har ben som giraffer, hittade jag ingenting! Jag vet inte hur många par jag provade, där knäna på jeansen hängde ner på mina vader! Hur snyggt är det på en skala?! Jag försökte förklara den känslan för min syster med meningen, "Det känns som seperationsångest - fast tvärtom"!!! Jag funderar starkt på att skriva ett långt brev till modeskaparna och fråga vart dessa giraffbenslånga kvinnorna finns?!

Men det blev bättre eftersom jag fick inte mindre än 5 par jeans av syrran när vi kom hem till henne. För er som inte träffat henne, kan hon beskrivas som en kortare version av mig, vilket innebar att alla jeans satt perfekt! Tack kära syster för jeansen och tröjan! + tack för middagen i förskott! Just nu är jag så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Den här förkylningen har gjort min mage till ett svart hål! :O

Nej nu blir det pannkakor med glass o hemgjord sylt, det är vad jag kallar vardagslyx som i en liten ask!

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer