mammas födelsedag!

Min kära moder fyller år imorgon, lite ångest verkar hon ha. Kan iofs ha att göra med att jag påpekade häromdagen hur nära det är tills hon fyller 60, något som kanske inte var det snällaste?! Men jag tänker att när man väl paserat 50 har man väll inte så mycket åldersångest? Men jag hade visst fel...

J - Jag och Phia ska kirra något till dig tillsammans i år!
M - Jaha, men det är väll inget speciellt?
J - Mjaa, du fyller ju år!
M - Men det är väll ingen snitslad bana eller något sånt?!
J - Vadå snitslad bana, typ som skattjakt eller?
M - Ja men på 80-talet var det jättepopulärt med snitslade banor!
    - Och jag vill inte hoppa Bungyjump!!

J - Men snälla mamma, du är väll inte direkt inom åldersgruppen för dom som hoppar bungyjump?!

M- Nej kanske inte nu kanske. Men jag har en gång varit!

Hahaha det är vad jag kallar en bra start på morgonen!

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer