möte med chefen!

Aah jag är så nervös, ska in på möte med chefen alldeles strax! en hel halvtimme, bara hon och jag! Tänk om jag börjar gråta? Jag kanske får värsta chocken och börjar asböla?! :O Inte för att det är särskilt troligt, men jag är ändå sjukt nervös! Vi ska diskutera hur det gått hitills, enligt mig och vad jag tycker och tänker om en massa saker! Ska även lämna in en lista på dom jag tror kommer bli mina blivande kunder och hur mycket dom förväntas tjäna! Och jag är inte riktigt uppe i den summan man ska vara i! =/ fan också! Tänk om hon skäller ut mig! Eller bli arg! Aaah jag är så nervös!!

Längtar till klockan slår fem, då ska jag slänga mig på första tuben och åka hem till Lillasyster! Ska bli en riktigt härlig myskväll! Bara ligga på soffan, äta god mat, se massa filmer och gama kladdkaka el hallonpaj!! Längtar efter dig som satan! Ser sjukt mycket fram emot det<3

ps. ser även sjukt mycket fram emot vår middag älskling<3 :)

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Anonym

haha bara för ja har hört dig säga tant agda 95 så har ja börjat säga det. förlåt ska ta ett annat namn nästa gång. men agda och asta kan ju va systrar ;D

caro

Haha det är lugnt! :D men Agda och Asta låter ju sjukt bra!<3 värsta järntanterna! ;) <3

hur mår du idag?