myskvällen har börjat!

De sista timmarna på jobbet gick så segt att jag ville gråta, men det är bara att ta nya tag inför imorrn, känner mig nästan lite taggad! eller inte...
Just nu sitter vi hemma hos sanna, hon och Naddi leker med Sannas födelsedagspresent från Matte, ett Wiispel, vet inte riktigt om jag vågar mig prova på det. Får se senare under kvällen! Hitills har vi lyckats göra ett event på facean inför sannas födelsedag!! :D Så alla som är bjudna, gå in och attenda, det kommer bli så sjukt kul och planerna är stora! :D Hahaha så alla som fått en ibjudan, tacka ja! Ni som inte blivit bjudna, då har vi nog bara råkat missa er på listan, men säg till så kirrar vi det!! :D Men som sagt, tacka ja på direkten!! Just nu är Sanna lite nervös, eftersom det hitills bara attendat två personer. Iofs har eventet bara varit uppe i 10 min, men gå in på direkten och kirra det! :D

Snaaart blir det maaat! Naddi får äta 19.03!! Så då ska vi stå i en kö för att få skaffa mat! En annan håller bokstavligen på att förtvina av matbrist!! :O jag dööör av hunger! + att jag har sjuk träningsverk i princip hela kroppen! =/ + att jag börjar få ont i halsen!! Det måste bort!! Det är alla jävla äcklon på jobbet som hostar och slemmar inne på kontoret!! Jag får INTE bli sjuk!!! Det är ju för fan GBG nästa vecka!! Då måste jag vara pigg som en mört och frisk som en mango!! :D


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer