myspys men kaos!

Skulle blivit en lugn och mysig biokväll med massa godis, SATC och ellens sällskap! Men det kom en liten sak emellan. NK brann och alla var tvugna att utrymma lokalerna, samtidigt skulle jag ta mig från Kungsgatan till NK. Med mitt super-lokalsinne så tänkte jag ta en liten genväg, vilket sjävklart resulterade i att jag gick vilse! I Stockholm!! Jag har ingen aning om hur det gick till, men planen var att för istället för att gå hela kungsgatan, sveavägen för att sen komma ner på vägen som går förbi NK, eller åt andra hållet över hela Stureplan och sen vidare vid vattnet, så tänkte jag bara korsa en väg och gå rätt igenom. Det var ju planen iaf, men jag gick helt jävla vilse! Till slut hade jag ingen aning om vart jag var, fick för mig att jag var påväg mot slottet, el södermalm el någon annanstans! Jag var helt lost!!
 Men efter att ha lekt höna ett tag lyckades jag ta mig fram till min prinsessa, vi stod på plattan innan dom fick hämta sina grejer och göra iordning det sista. Under tiden lekte jag mobbad och satt själv på Max, inte särskilt kul!

Vi struntade i bion och satte oss på Café 60s uteservering med en varsin stor kopp te istället!
Tack för världens mysigaste kväll, har verkligen saknat dig<3 Känns riktigt skönt med en människa som man verkligen kan prata med, om allt! + helt underbart att vi är på samma plan vad det gäller en massa saker, som t.ex arbete, dagens ungdomar + massa massa mer! Shit vad det lät vuxet ;) men vi är ju överrens om så mycket mer, men det just dom sakerna som diskuterades igår!


   Längtar supermycket till vår bakdag!<3


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer