myspys på lill-lördagen!

Längtar som satan tills klockan slår 17 och jag får sluta för dagen! Då ska jag bara göra några snabba ärenden på stan innan jag ska möta upp tjejerna och vi beger oss ut till Sanna! Ser så sjukt mycket fram emot denna myskväll! Om det inte vore en gigantisk igloo över hela Sthlm så kanske man vore lite partajsugen, men nu är det enda jag längtar efter stora koppar te, varma duntäcken och mysigt sällskap! Precis vad jag hoppas på ikväll!
Vi ska ses hemma hos Sanna, planera massa inför en viss speciell människas hemkomst<3 + Sannas födelsedag + utgång! + jag vill planera inför sommarens resa! ja, jag tycker om att vara ute i god tid, väldigt god tid! :)

så tjejer, längtar väldigt mycket efter er! Jag har med mig fika också! hembakade kärleksmums med färgglatt strössel och silverkulor på :) du får stå för täcket och teet darling<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer