Nej, ni kommer inte tro mig!

Glömde skriva det i förra inlägget. Men det är helt sant! Precis efter lunchen när vi är på väg mot mässan går vi förbi en uteservering. Vid ett bord sitter några killar och lunchar, inte mer spännande än så. Förrän syrran börjar rycka mig i armen och peka. Så när jag tittar tillbaka känner jag hur hjärtat börjar slå lite fortare, vid bordet sitter inte några mindre än Sveriges stora komikerelit: Björn Gustafsson, Özz Nujen, Måns Möller, Soran + en gammal sångare som heter Simon nånting. På några få sekunder förvandlades jag från en mellanpigg asball 19åring, till en fjärilar-i-magen-fnittrig 14åring!

Men trots att det tar mig ca 50m innan min hjärna uppfattar detta, kubbar jag tillbaka och följande händer:

C - Hej, asså jag är verkligen superledsen för att jag stör er mitt i lunchen såhär...
MM/ BG/Ö - Öhh, jaha, eeh Hej hej!
C - Men får jag ta ett foto? Mina kompisar kommer aldrig i hela livet tro mig annars?! :D
Ö - Ja självklart, men fota åt det hållet, jag vill inte vara med på bild, du ser jag är helt skäggig och orakad idag...
C - Ehh, jaha, men då kommer ju bara din nacke att vara med?!
 - Jaha, jaja det blir väll bra då!
KLICK!
C - Tack så jättemycket, och hej då!!
MM/BG/Ö - haha hej då!

Yes, det är vad jag kallar snyggt gjort. Frågan är bara exakt hur bra intryck jag gjorde på dessa fagra och överbegåvade män?! Jag kan tro att dom inte blev allt för imponerade...

Men bilden kommer upp så fort jag hittar en sladd som funkar till min kamera!

puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
josefine

NEJ MEN GUUUD VAD HÄFTGT :D åh finbjörn!

josefine

jag blir så pass till mej att jag inte ens kan stava :)

caro

HAHAHA! Jag lovar att du ska få se fotot direkt på måndag morgon! :) just nu är det mest författare jag krockar med hela tiden! Läs mitt kommande inlägg för årets händelse! ;)



kramar!!

Jelly

hahahaha det är skönt att se att inget har förändrats, du är och förblir densamma! :D

<3

caro

Hahah! Inget kommer någonsin förändras! <3 men jag är ledsen för det där med özz! =/ jag tänkte på dig när han sa det där! men jag lovar att ta en frontbild nästa gång! ;)



love you<3