nu har det gått lite för långt!

Kära syster, nu ska du få ett litet uppdrag! Jag behöver ett par nya svarta jeans. Jag har nött ut mina monkies och mina Nobody glider ner hela tiden! Jag försöker peppa mig själv genom att intala mig att det är mina morgonpromenader + rullbullen + diverse träning som nu börjar visa sig! :)
Så nu behöver jag ett par nya, dom här är ändå gamla och det känns inte så hippt att ta ett av mina gamla pastellfärgade skärp till. Dessutom börjar det bli tjatigt att dra upp byxorna var fjärde sekund och vara livrädd för att någon ska få äran att se dagens undies! Inget stort fel alls på dom, om man inte passerat 13års-strecket! Vilket jag gjort med bravör sedan dessa par inhandlades! Kommer forfarande ihåg det, Topshop i Spanien under någon av somrarna jag och Natti var därnere! Dom är fortfarande sjukt söta, och jag återförenades med dom igår när jag gick igenom en påse med gamla grejer jag lämnat hos Älsklingen! Det är små rosa körsbär på med rosa kanter, otroligt söta! men dock inget som ska visas upp på ett kontor kanske...

Så syster, nu behövs det nya byxor! Vad sägs om att ta en liten shopping på lunchen nere i Göteborg?! Kan passa på att kika på lite inredning också! :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer