nu kan du få mig så lätt<3

Jennie, jag har gjort som Harry Potter! Du vet som han gör varje sommarlov, så ritar han ju upp en stor kalender med en ruta för varje dag, med hur många dagar det är kvar innan skolan börjar, så kryssar han för en ny ruta varje morgon när han vaknar!
Och så har jag också gjort, jag ritade upp en så fort jag fick veta när du skulle komma hem, och den sitter på min ena vägg på jobbet, precis i huvudhöjd. Så varje morgon så kryssar jag för en ny ruta när jag kommer till kontoret! Så är det ett stort hjärta runt den 27! :)

Nu har även kollegorna börjat undra vad det är jag räknar ned till! Några trodde först att det var till löning, men hur pengakåt är man inte då om man gör ett stort hjärta kring den 25?! :O Dessutom är det ju den 27 som är måndens viktigaste dag! :D
Så nu vet nästan hela mitt kontor om att det är dig som nedräkningen handlar om, och alla tycker det är jättegulligt :) och vi är väll vana vid att bli kallade gulliga?! två fjortonåringar som vi är<3

kommer du ihåg när låten spelades på grönan i somras, när han blev utropad på scen igen, och redan i förspelet så förstod vi vilken låt det var, det var ett magiskt ögonblick som jag inte hade velat dela med någon annan än dig<3

älskar dig min jennie<3 :)




puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Jelly

åh nej nu börjar jag ju gråta! :O och det ä rinte bra för jag har precis sminkat mig för jag ska iväg på första au pairträffen ikväll!



jag har också nedräkning i min kalender och jryssar för varje dag fram till 27! längtar såå mycket!! <3



jaa jag kommer ihåg och det var verkligen magiskt!!



vi två föralltid!!!!!!!!!! <3<3<3 älskar dig!

caro

<3 men gud, förlåt! du får berätta allt hur det gick sen! :D

ååh, värsta connection juu! :D säger det, Aspudden-genen! :D det är så det hänger ihop! :D



jaa, helt otroligt magiskt!<3<3



som fan, och lite till!<3 älskar dig!! :D <3