nudister och sexbloggar

Kvällens outsiders handlar idag om Nudister, människor som enligt mig är väldigt fria med tanken och härligt raka på sak. Även om jag inte förstår hur dom tänker, så är det härligt med människor som gör exakt vad de känner för!
Men jag tänker alltid på en och samma sak när jag hör talas om nudister, om man är ett nudistpar, och hela tiden är nakna med varanda, exakt hur kul kan deras sexliv se ut på en skala?! Visst, iochmed att dom just är nakna, så lär dom ju veta hur dom denandar ser ut och hur man bäst tillfredställer varanda, jättebra och mysigt ur den vinkeln!

Men jag tänker bara, exakt hur roligt och nyskapande kan deras förspel se ut? Eller hur gör man för att variera sig i sin sexuella tillvara, när man ändå alltid är naken med varandra?!

- Jag är inte på något sätt dömmande, jag är bara extrem nyfiken på hur nudisters sexliv ser ut! Så om det finns någon liten nudist därute o som kan svara på den frågan så är du välkommen! Skriv gärna till mig och berätta, jag vill verkligen veta hur det fungerar. Jag känner tyvärr ingen nudist, så då har jag ingen att fråga.

Om den omtalaade sexbloggen som vår allas lilla Blondinbella tipsade om, någon sexblogg från metro. Mjaa, jag läste den kontinuerligt i somras, men jag tröttnade på hennes sätt att skriva. I och med att den handlar om sex, så ska hon just skriva på det sättet som hon tror att alla förväntar av en sexblogg, lite spännande och pirrigt ska det väll vara. Men njaa, långtråkig. Tack vare den bloggen har jag nu bestämt mig att väcka min andra blogg till liv! Planerna håller på att smidas, och det kommer bli bra! Den som väntar på något gott...

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer