nya sexböcker på g!

Glömde skriva ner en massa viktiga saker, Owe, en liten fågel viskade i mitt öra att jag har fått beröm av du vet vem som även arbetar på vårt kontor! ;) Det du! Det känns väldigt stort att han berömmer lilla mig inför andra! :) wiee!

+ att jag har nu sett att sexböckerna börjar komma fram lite här och var, bara på ena bokbordet har dom nu lagt ut 3 nya! Som inte fanns igår! Gissa vem som ska springa efter plånboken på direkten! Den ena vet jag handlar om olika sexställningar, sånt är alltid nyttigt att lära sig. Sen den andra var någon form av lexikon!! Åhh jag är så glad så glad!! :D

+ att jag har kommit på vad jag ska göra med mitt liv, vad jag ska göra och hur jag ska gå till väga för att klämma in exakt allt som jag drömt om i en och samma sak! Hur jag ska lyckas och vad min extremt briljanta plan går ut på?! Det kommer komma fram inom sinom tid... Men jag kan säga så mycket som att jag ska försöka boka upp lite hemliga möten med trevliga människor som jag träffar och lär känna här nere... ;) + att jag har redan kommit på min Nisch och allt sånt! Åååhh jag är så taggad och glad över min egen lilla briljanta hjärna!!


ps.  idag bultar mitt hjärta lite extra hårt för Tomas Bodström och Jens Lapidus, två ursnygga och kloka författare som springer omkring här på mässan. Är det bara jag, eller blir inte en bok lite bättre om det är en riktigt snygg hunk bakom namnet?! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
6 kommentarer
Angelica

Haha perfekt, två flugor i en smäll då :D

puss

Nadira

Jag vill veta vad du planerar för liv! :O Me so nyfiken!

caro

Planerna är på G! Jag ska bara slipa klart dom, sen lovar jag att kläcka dom för allmänheten! ;)



ps, världens finaste blogginlägg du skrev!<3

josefine

nejmen gud vad roligt gumman! :) hihi. så nu är ni lite tjenis då? kanske så pass tjenis att du kan gå in och prata lite då och då och få lite trevliga böcker i BOKHYLLAN. också kan jag följa med :)



hoppas att sista dagen i fantatiska göteborg blir underbar. tack för att du fixat böcker till mej. du är bäst! vi ses imorgon :) kramar!

josefine

nejmen gud vad roligt gumman! :) hihi. så nu är ni lite tjenis då? kanske så pass tjenis att du kan gå in och prata lite då och då och få lite trevliga böcker i BOKHYLLAN. också kan jag följa med :)



hoppas att sista dagen i fantatiska göteborg blir underbar. tack för att du fixat böcker till mej. du är bäst! vi ses imorgon :) kramar!

caro

jomen jag hoppas ju det! :D haha men det hoppas jag att vi kan! men jag ska börja med att plundra alla nya böcker som vi fått ute i hallen! :D



kramar!!