perfekt ego-dag!

Vaknade upp på sötparets soffa, vet inte riktigt i vilken film jag somnade i. Men jag höll mig vaken genom en hel iaf! :D en klar förbättring! Vi hann även med att få fint besök av Jerry o Jocke + baka världens godaste paj! Är mycket stolt över mitt egna påhittade recept, sjukt lyckat varje gång!
Filmen vi såg hette Creep, sjukt äcklig! Det var konstant terror genom hela filmen, hade glömt hur jävla många råttor det var. Helt stört äckligt, insommade långsamma scener på avskummen. Förvärrar garanterat skräckfilmen i sig eftersom jag drabbas av hjärtklappning såfort en råtta kommer i bild! Utöver det var filmen helt okej, man blev rädd och skrek som en femåring, men man överlevde!

Resten av dagen har varit helt underbar, en riktig egodag! Kom hem vid halv tolv, tog ett långt varmt bad. Efter det tog jag en lugn promenad på några timmar, bara strosade runt, lyssnade på musik, tittade i affärer och glodde på människor. Helt perfekt väder ute, iaf när solen sken! Då inbillade jag mig att det precis varit vinter och sommaren var på väg<3 sen att det just är tvärtom spelar inte så stor roll när solen skiner i ögonen!
Köpte Mamma Mias soundtrack åt min moder, planerar att lyssna sönder det under helgen, just nu går det för andra gången! Så sjukt bra musik, riktigt värmer i hjärtat!

Nu ska jag lägga mig på sängen, läsa igenom massa tidningar jag inte hunnit med, börja läsa på mina nya sexböcker och massa annat mys! Bara ta det lugnt och inte göra något ansträngade alls! :) Helt perfekt lördag!


Kvällen ska jag spendera med min älskling, längtar som ett barn dagen innan julafton efter honom<3



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Jelly

creep, va det inte den där med tunnelbanan??!

jätte äcklig ju! :O

caro

Jooo!! Sjukt äcklig! :O + att jag glömt hur mkt råttor det är! =/jättehemsk! men pojkarna tyckte vi var töntiga som dog av skräck! :O