räknas det som uppgradering?

Förändringens vindar sker på kontoret nu när vi får tillskott i familjen! Vilket innebär att lilla jag ska få byta plats. Från mitt lilla skrivbord längst ner i kontorets hörn, upp till min mentors gamla bord, precis bredvid fönstret. Något som dock är lite negativt är att jag flyttar ifrån Owe, hon sitter i min del av rummet just nu, men vi kommer ju iaf fortfarande sitta i samma rum!
Frågan är nu om detta kan räknas som en uppgradering?! Rent platsmässigt måste det ju vara så, från en liten skrubb till nästan fönster! vet dock inte vad jag gjort för att förtjäna denna uppgradering! Men jag håller tummarna för att jag gjort något bra!

Ernsti, jag hoppas vi hamnar i samma rum, eller att du hamnar i det gamla och stora rummet och inte i det nya kontoret som ska göras iordning. Håll tummarna för att vi hamnar i samma!

Känner mig nästan som en pokemón som precis utvecklats! Från något litet sött och pluttigt till något större och mer maktfullt! Eller typ som en digiutveckling som Digimons! Hoppas bara det går lika bra som jag känner mig :)


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Ernie

jamåste ringa chefen btw har du nr?

caro

Ja, jag smsar det nu på direkten :) hon är på ikea!