Saker som bara sker i mitt liv!

Nej, ni kommer inte tro mig vad det gäller det här heller, men om ni inte gör det, så kan ni ju kika på "Efter 10" på tv4, för där kommer jag att dyka upp! hahaha! Saken var den att jag och Phia skulle upp med massa böcker till Internationella torget som ligger en våning upp. Men när vi kommer till rulltrappan så är det en man och kvinna som liksom står i vägen, som om dom inte kan bestämma sig om dom ska på eller av! Jag suckar, böckerna är tunga och jag tränger mig före!

När vi kommit en bit uppför rulltrappan ser vi att det står en massa människor med headset, mikrofoner, ljus, kameror och allt möjligt. + att en man börjar vinka åt någon bakom oss. Först fattar varken jag eller phia någonting, tills vi ser att han vinkar mer och mer. När vi kommer en liten bit upp inser vi att vi är mitt uppe i en direktsändning med ingen mindre än Malou von Siwers, och "dom människorna" som jag trängde mig före är två väldigt stora och kända författare som åker upp bakom oss, för att liksom snyggt kliva in rätt i sändning. Ett problem uppstår! - det är inte dom som kliver av och till Malou, utan jag och syrran som hamnar mitt upp i det här!!

Hahahahaha! Vi går snabbt, men leende förbi den pågående sändningen innan jag bryter ihop i världens asgarv medan syrran planerar sin egen begravning/alternativ undrar vem hon ska ringa först av Rodrigo/Pappa eller Mormor!

Detta gott folk, är sådana saker som bara händer i mitt liv. Helt phuckade saker som man tror att jag hittar på, men som är 100% sanning! Om ni inte tror mig så kika på tv4 eller fråga min syster! hahahha!

nej nu måste jag tillbaka och leka duktig! :)

ps. Owe, jag träffade våra små grannchefer imorrse, dom är här på mässan! Och jag kan se rätt in i deras monter från våran. F blev en aningens förvånad när han skulle gå och hälsa på sin kompis-Leoparder, och ser mig mitt i smeten! haha! Men det gick bra! :) jag blev överbjuden till montern sen för att hälsa på alla! Hoppas Katerina Janouch, Martina Haag eller någon annan mysig råkar stå där just då! Eller varför inte Linda Skugge, henne känner jag ju typ efter att ha gjort tee åt henne! ;) hahaha!

Ps igen. Ersnt, jag träffade din älskling igår, han stod i vår monter och hängde medan jag gamade choklad! Trevlig karl det där! Ska se om jag kan kirra något signat i år! ;)

puss puss//caro<3
5 kommentarer
Jelly

hahahahahahha jag säger bara en sak: Bridget Jones! :D

josefine

haha det är ju enastående! värsta tevekändisen!



nej men gud vad roligt! kan tänka mej att de blev förvånade. åh, jag vill också gå på bokmässa. men exaaaaakt. du och linda skugge är ju för fan bekanta nu:



c: nejmen heeeej linda! är du häääär?

ls: eh hej? ja det är jag.

c: men det är ju jag, carolina?! från pocketogram du vet!



:)



hoppas att du får en underbar torsdag! kramar från owe





caro

Jelly, hahaha jaa! Det var exakt så jag kände! :D



Owe: hahahha jaa! Skulle kunna lägga till "men det var ju jag som kokade vattnet till det ditt te den där gången då du var inne på kontoret! ;)" hhaha



du måste med nästa år!! :D <3

Anonym

nääämen! Min lilla mysgubbe!

caro

Va?! Mysgubbbe? Vem då?!

Det där är typ en fras gamle bertil 97 säger till sin cockerspaniel gösta :)