SATC för andra gången<3

Ska snart iväg och träffa Ellen, och vi ska se en av mina favoritfilmer, Sex And The City-filmen! Nu blir det andra gången för mig på bio, längtar tills den kommer ut på dvd! Ska se sönder den första veckorna! En av årets, kanske de fem senaste årens klart bästa filmer!<3 fantastiska människor, kläder, miljöer och allt! sen att den handlar mycket om sex gör ju inte saken precis sämre! ;)

Har verkligen saknat dig, min lilla ellen, vi måste börja ses oftare<3 :) glöm inte vårt löfte<3





puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Ida

Alla säger att filmen är bättre andra gången, så man kanske borde gå och se filmen en gång till;)

caro

Haha det tror jag med! har du sett den?! :)

Ida

Bara en gång än så länge, men det lär ju bli fler;)

caro

Haha japp, det lär ju bli det! ;) jag ska se sönder filmen när jag köpt den! :D