tiden går för fort!

Sitter och planerar upp en massa återkomster på jobbet, hur mycket jag ska ringa och si och så, när jag inser att nästa vecka går det bort 3 hela dagar! Jag ska ju till GÖTEBORG då!!! Jag har bara tänkt att jag åker någon gång i slutet av månaden, men nästa vecka Är i slutet av månaden!! Helt stört vad tiden går fort! Samtidigt som jag är sjukt överlycklig över att jag ska åka, alla personer jag dyrkar som kommer gå på samma röda mattor som jag, alla böcker jag ska köpa och allt god mat jag ska gama, förutom det inser jag nu hur mycket tre arbetsdagar är! Tanken har liksom inte slagit mig förrän nu att mitt arbete kommer stå stilla när jag inte är på kontoret! :O Det har jag inte tänkt på förrän nu!

Shit Pommes vad tiden går fort! Det har liksom gått ett helt år sen jag var där på bokmässan, och om bara en vecka är det dags i år igen! Jag är så taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Shit vad mycket böcker jag ska köpa! Frågan är bara vart jag ska lägga alla?! Ni som varit hemma hos mig har ju sett mitt kaos till bokhyllor, dom är ju överfyllda och står i dubbla rader med alla mina böcker! Och nu är det dags igen, vilket innebär runt 50 nya böcker! Vart fan ska jag få plats med dom?! Jag röstar för att kvinnan slänger ut alla sina kläder ur klädkammaren, vilket innebär att jag kommer få massa massa plats för mina böcker! :) undrar vad hon tycker om förslaget...


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Anonym

ah det ska bli sjukt kul! :D