Tiden står stilla...

varför står tiden alltid helt jävla stilla när man sitter på jobbet och det är en timme kvar till lunch? Timmen mellan 11-12 känns helt seriöst som minst 15 vanliga. Och varför är det alltid så att när man är med någon man tycker om, tjejmiddag eller något annat helt underbart, bara försvinner tiden iväg och man måste hem eller göra något annat tråkigt.
Tiden står verkligen helt stilla, och det enda jag vill är att bädda ner mig i en säng, en påse kinapuffar och umgås med sötnosen.

Men än är det långt kvar innan jag får gå hem. + att det går så segt på jobbet att jag är gråtfärdig! + att vi har en jävla tävling till, och jag är inte i närheten av att vinna. Ja, jag tycker om att klaga, speciellt när solen skiner utanför och jag sitter inne på ett kontor med arbetsångest! Jag tycker inte om att vara vuxen!


Men vafan, det är ju fredag! Något kul måste ju ske snart?!




puss puss// en trött caro<3
0 kommentarer