Top Model 10, och jag är kär<3

Har precis sett första avsnittet av säsong 10! Finns ingen bättre serie just nu, speciellt nu när Leila har slutat. Men den här säsongen ser ut att bli riktigt spännande! Och jag har redan hittat mina favoriter, Amy, Dominique ochnån tjej som jag glömt namnet på, och en av världens snyggaste tjejer, Whitney!! Hon är helt fantastiskt snygg! Jag tror stenhårt på henne, älskade henne från första sekund! Helt galet snygg, hoppas bara hon kommer långt i säsongen, och helst vinner alltihopa! Hon är en +size, vilket innebär att hon väger över ca 40kg? :O hahaha! Iaf, hon ska visa att man kan komma långt och inte sluta mitt i som alla andra +are gjort hitills! Så galet bra, är det något USA behöver så är det att få ändrad verklighetsuppfattning!


Tror stenhårt på denna underbart snygga tjej<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer