utgång på g!

Aah jag är så lycklig att jag håller på att spricka! Jag har haft världens mysigaste fredag/lördag, allt har varit perfekt om man bortser från en viss persons små hormonproblem. Förutom det så är allt perfekt! Men det där med hormonerna kommer lösa sig, ska bara byta ppiller! :) Jag älskar dig sjukt mycket, min lilla tuffing<3 jag struntar i vad alla andra säger, deras ord rör mig inte. Det är du och ingen annan som är nummer 1 för mig<3 jag längtar tills vi får samla vuxenpoäng ihop! :) jag älskar dig<3

Nu sitter jag hemma hos Sanna, dricker lite cider och lyssnar på toploader! Sen ska vi hem till Ernst, föra lite innan vi ska iväg på Mojito-kväll på Huset! jag är säker på att det kommer bli en toppenkväll! kan inte bli annat när man är med mina tjejer! saknar dig jennie som satan<3

Nu är min lillasyster lite stressad, så nu ska vi ge oss iväg! bilder och mer kommer upp imorrn :)

ps. nog för att jag ska ut, men jag är inte dragen, jag menar vartenda ord jag skriver. Har hittills druckit en halv cider, så jag är nykter som en nötkärna! älskar dig pluttis<3

puss puss//en jättelycklig caro<3
4 kommentarer
Ludvig

Jag älskar dig också Caro:)<3 ha så kul ikväll!

caro

och jag älskar dig ännu mer<3

Jelly

sötaste ni är! :D



saknar dig med babe! :( hela tiden! <3

caro

O vi saknar dig! men vi har hela veckan fullspäckad med grejer som vi ska hitta på när du är hemma igen! :D <3