Vägen till ett bättre sexliv!

Så heter en av böckerna jag köpte igår, sjukt bra bok med riktigt fina bilder! Omslaget lovar "50 sexställningar du aldrig tidigare provat" - som man då ska prova för att bättre sexliv! Njaa, håller inte riktigt med titeln med att man aldrig provat dom... men men! Jag kunde peka ut en rad väldigt trevliga ställningar som jag rekommenderar varmt, en mer detaljerad lista kommer senare! ;) Men mer om boken och dess innehåll kommer senare.

Syrran var så generad när jag skulle köpa boken, hon vägra följa med mig till kassan tom! hahaha! Så jag roade mig med att läsa några av de mest ekivoka titlarna högt medan vi gick omkring på mässan! Ojojoj har inte sett henne så generad på länge! Sist var nog när jag råkade få hicknings-anfall i en dyr o lyxig designbutik i Tallin! hahhaha! Min älskade lilla storasyster! :) så sööt!!


Nej, nu ska jag iväg o inhandla lite mer böcker, samt träffa Katerina Janouch för en liten pratstund! :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer